Rok żyjemy z pandemią. Jak do sprawy podchodzą urzędy z powiatu?

2021-03-22 11:10:00(ost. akt: 2021-03-22 11:11:46)

Autor zdjęcia: pixabay.com

Już ponad rok jesteśmy w rzeczywistości pandemicznej. Rząd nakłada na nas ograniczenia, których celem jest zatrzymanie, lub choćby zahamowanie epidemii. Otrzymujemy też deklaracje pomocy. Czy przekłada się to na kontakt z urzędnikami?
Chcemy sprawdzić, jak pandemia wpłynęła na kontakty mieszkańców z urzędami z powiatu bartoszyckiego.

Czekamy na Wasze opinie na ten temat. Jakie macie doświadczenia? Czy możecie skontaktować się z danym urzędem? Jeśli tak, to w jakiej formie? Telefonicznie? Mailowo? Za pomocą ePUAP (profilu zaufanego)? Profil w portalu społecznościowym?
Czy podejmujecie takie próby? Czy i jaki jest odzew?

W komentarzach prosimy o zachowanie formy, która ułatwi nam zebranie danych:
- Urząd (którego dotyczy wpis);
- Forma kontaktu (osobiście, telefon, mail, profil zaufany / skrzynka podawcza, podpis kwalifikowany);
- Sprawa (ogólnie czego dotyczy);
- Efekt (załatwione, nie załatwione);
- Czas oczekiwania;
- Wasze refleksje.

Czekamy na Wasze wiadomości w formie:
- komentarzy na profilu FB Gońca;
- wiadomości za pomocą Messengera,
- mailowo d.dopierala@gazetaolsztynska.pl

Pytania skierowaliśmy również do naszych samorządów za pomocą poczty elektronicznej z prośbą o odpowiedź do końca tego tygodnia:
1. Czy i w jakim zakresie Urząd ograniczył osobisty kontakt z petentami?
2. Za pomocą jakiej formy (poza osobistą wizytą) mieszkańcy mogą kontaktować się z urzędem? Telefon, mail, profil zaufany / skrzynka podawcza, podpis kwalifikowany).
3. Czy mieszkaniec / petent uzyska odpowiedź w swojej sprawie, zgłoszonej w dowolnej formie? Czy też wyłącznie w określonej (np. telefonicznie; za pomocą poczty elektronicznej, ePUAP-u)?
4. Jakie są terminy załatwienia sprawy za pomocą powyższej formy komunikacji?

dar

2001-2024 © Gazeta Olsztyńska, Wszelkie prawa zastrzeżone, Galindia Sp. z o. o., 10-364 Olsztyn, ul. Tracka 5